مقالات

مادربرد ماینینگ چیست؟

بهترین مادربرد ماینینگ

برای استخراج انواع رمز ارزها به ابزارها و تجهیزات سخت‌افزاری مختلفی احتیاج است که شما باید بتوانید بهترین و با کیفیت‌ترین نوع آن را خریداری کنید. یکی از اصلی‌ترین این قطعات و ابزارها را می‌توانیم مادربرد ماینینگ معرفی کنیم؛ توجه داشته باشید برای اینکه بتوانید بدون هیچگونه مشکلی و به صورت کاملا اصولی و تخصصی اقدام به استخراج ارزهای دیجیتال کنید، باید بتوانید بهترین و پرسرعت‌ترین نوع مادربرد را خریداری نمایید.

آشنایی با مادربرد ماینینگ

مادربرد ماینینگ یکی از قطعات سخت افزاری کامپیوتری محسوب می‌شود که به صورت تخصصی جهت استخراج انواع ارزهای دیجیتال مانند اتریوم و بیت کوین استفاده می‌شود. برای اینکه این قطعات بتوانند به درستی کار کنند به شکل کاملاً حرفه‌ای طراحی شده و به صورت متداول از اسلات‌هایGPU بیشتری بهره خواهند گرفت. استفاده بیشتر از این نوع اسلات‌ها سبب خواهد شد تا دستگاه بتواند با سرعت بسیار بیشتری تراکنش‌ها را بررسی و تایید کند.

معرفی بهترین مدل‌های مادربرد ماینینگ

در ادامه بهترین مدل‌ها و برندهای مادربرد ماینینگ را که سرعت انتقال بالا و پایداری و ماندگاری زیادی دارد، به شما معرفی می‌کنیم.

1. مادربرد ماینینگ مدل ASRock H110 Pro BTC+ 13GPU Mining Motherboard

این قطعه یکی از معروف‌ترین و پرکاربردترین مادربردهای ماینینگ در بازار است که از نسل ششم و هفتم اینتل به راحتی پشتیبانی کرده و به آسانی تا ۱۳ پردازنده گرافیکی را ساپورت می‌کند. با استفاده از این مادربرد ماینینگ می‌توان به آسانی انواع ارزهای دیجیتال و آلت کوین‌های مختلف را استخراج کرد.

از مهم‌ترین مشخصات این قطعه می‌توان به سرعت بالا، قیمت مناسب، داشتن پردازنده خوب، محکم بودن قطعات جانبی و…. اشاره کرد. جالب است بدانید در چند سال اخیر که این وسیله وارد بازار شده است تاکنون معایبی از آن ذکر نشده و یکی از فوق العاده‌ترین و مطمئن‌ترین مادربردهای موجود در بازار به حساب می‌آید.

مادربرد ماینینگ مدل ASRock H110 Pro BTC+ 13GPU Mining Motherboard

2. مادربرد ماینینگ مدل GIGABYTE Z390 UD LGA 1151

این مادربرد نیز از کیفیت خوبی برخوردار بوده و می‌تواند به راحتی پردازنده‌های نسل هشتم و نهم را ساپورت کند، از مهمترین مشخصات این محصول می‌توان به

• اجرا و استخراج همزمان GPU
• داشتن ۶ فضای Pcle
• باز شدن با استفاده از M.2
• دارای فضای SSD
• داشتن چیدمان خوب چند طرفه

اشاره کرد. علاوه بر موارد گفته شده این قطعه حافظه دو کاناله DDR4 را پشتیبانی کرده و امکان همراهی حافظه را با 4، DIMM فرهم می‌کند. این مادربرد یکی از بهترین ماینینگ‌ها در سال ۲۰۱۹ شناخته شده بوده که استفاده از آن سبب صرفه‌جویی در مصرف برق نیز می‌شود.

مادربرد ماینینگ مدل GIGABYTE Z390 UD LGA 1151

3. مادربرد ماینینگ مدل ASUS Prime Z390-P LGA1151

این مورد نیز در لیست بهترین مادربردها برای رمزنگاری ارزها قرار دارد، این برند مادربرد به آسانی با پردازنده‌های نسل هشتم و نهم اجرا می‌شود و می‌توانیم آن را یکی از پرسرعت‌ترین و پیشرفته‌ترین نوع ماینینگ‌ها معرفی کنیم. از اصلی‌ترین مشخصات این قطعه می‌توان به داشتن حافظه دو کاناله، بهبود پیکربندی و تضمین قطعات و داشتن حداکثر سرعت دریافت اطلاعات اشاره کرد.

در این نوع مادربرد PWM گسترش فراوانی یافته است و به همین دلیل می‌تواند پردازنده‌های بالاتر را به راحتی پشتیبانی و اجرا کند؛ با استفاده از این مدل مادربرد می‌توان به راحتی ۸ تا ۱۰ GPU را با استفاده از رایزرها نگه داشت. از دیگر مشخصات و خصوصیات این مادربرد می‌توانیم به داشتن فضای رم 64FB DDR4 و فضاهای اختصاصی 6x PCIe اشاره کنیم؛ در بین تمامی مادربردها این قطعه دارای دهانه‌ای استاندارد است.

مادربرد ماینینگ مدل ASUS Prime Z390-P LGA1151

مشاهده قیمت و خرید مادربرد ماینینگ مدل ASUS Prime Z390-P

4. مادربرد ماینینگ مدل GIGABYTE GA-H110-D3A

یکی از بهترین قطعات مونتاژ جهت انجام ماینینگ را می‌توانیم این برند مادربرد نام ببریم، این مادربرد دارای شش دهانه PCle می‌باشد و این امکان را برای شما فراهم می‌کند که از چندین پردازنده گرافیکی استفاده کنید. در حال حاضر این مادربرد دارای ظرفیت بالا، سرعت ایده آل و کیفیت باورنکردنیست به همین دلیل بسیاری از افراد آن را در لیست بهترین و کارآمدترین مدل مادربرد ماینینگ قرار می‌دهند.

اگر می‌خواهید یک پردازنده نسل ششم یا هفتم با کیفیت خریداری کرده و تا مدت‌های طولانی بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنید، ما این قطعه را به شما معرفی می‌کنیم. از دیگر مشخصات این مادربرد می‌توان به داشتن حافظه دو کاناله، داشتن دهانه M.2 برای هندلینگ سریع و امکان استخراج بیت کوین، اتریوم، مونرو و کوین‌های مختلف اشاره کرد.

مادربرد ماینینگ مدل GIGABYTE GA-H110-D3A

5. مادربرد ماینینگ مدل Biostar TB360-BTC PRO 2.0 Core/i7/i5/i3

طبق یک نظرسنجی کلی این مادربرد ماینینگ یکی از بهترین قطعات موجود در بازار است که تاکنون توانسته است نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند. این دستگاه دارای حافظه ۳۲ گیگابایتی بوده و کیفیت قطعات آن بسیار بالا است؛ جالب است بدانید این قطعه از بیش از ۱۲ پردازنده گرافیکی پشتیبانی کرده و به همین جهت شما می‌توانید در آن حداکثر ۱۲ پردازنده گرافیکی را استفاده کنید.

مادربرد Biostar از پردازنده‌های نسل هشتم و نهم به آسانی پشتیبانی می‌کند، البته این قطعه قابلیت پشتیبانی از پردازنده‌های نسل ششم و هفتم را ندارد.

مادربرد ماینینگ مدل Biostar TB360-BTC PRO 2.0 Core/i7/i5/i3

استعلام قیمت و خرید لوازم جانبی کامپیوتر

6. مادربرد ماینینگ مدل MSI H270-A PRO Mining Motherboard Crytocurrency

افرادی که تمایل دارند یک ریگ ماینینگ با چندین GPU داشته باشند و همچنین چند پورت PCle تولید کنند، این مادربرد می‌تواند گزینه مناسبی باشد. این برند مادربرد به راحتی از پردازنده‌های نسل ششم و هفتم پشتیبانی کرده و انواع ارزهای دیجیتال را به خوبی و با سرعت بالا استخراج می‌کند.

اگر مایل به خرید یک ماینینگ با حافظه بالا هستید این برند می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد زیرا دارای حافظه ۶۴ گیگابایتی DDR4-2133 است. این قطعه دارای فضای 6x PCIe است که به خوبی از چند GPU همراهی و پشتیبانی می‌کند و همین موضوع از مهمترین مشخصات این مادربرد است.

مادربرد ماینینگ مدل MSI H270-A PRO Mining Motherboard Crytocurrency

7. مادربرد ماینینگ مدل ASUS B250 MINING EXPERT LGA1151 DDR4 HDMI B250 ATX Motherboard

این برند مادربرد نیز می‌تواند تمامی نیازهای شما را برآورده کرده و جزء مرغوب‌ترین و با کیفیت‌ترین مادربرد ماینینگ‌های موجود در بازار به حساب می‌آید. این قطعه دارای چیپست B250 است و به راحتی برای پردازنده‌های نسل ششم و هفتم مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ علاوه بر این، فضای آن 19 برابر PCle است که همین موضوع باعث شده است بدون کشش زیاد قادر به استخراج انواع ارزهای دیجیتال باشد.

این قطعه دارای مشخصات دیگری مانند داشتن رم ۳۲ گیگ، SafeSlot Core و سرعت بالا است.

مادربرد ماینینگ مدل ASUS B250 MINING EXPERT LGA1151 DDR4 HDMI B250 ATX Motherboard

8. مادربرد ماینینگ مدل MSI Pro Series Intel Z270 DDR4 HDMI USB 3 CrossFire ATX Motherboard

یکی دیگر از برجسته‌ترین و بهترین مادربردهای ماینینگ را می‌توانیم این قطعه معرفی کنیم، مادربرد MSI جزء بهترین مادربردها به حساب می‌آید که از پردازنده‌های نسل ششم و هفتم پشتیبانی می‌کند. از برجسته‌ترین ویژگی‌های این مادربرد می‌توان به داشتن hdmi، دهانه 3 usb و سرعت و کارایی بالا اشاره کرد. طبق یک نظرسنجی کلی این قطعه هیچ عیبی ندارد و جزء بهترین قطعات استخراج ارزهای دیجیتال به حساب می‌آید که شما می‌توانید با صرف هزینه‌ای نه چندان زیاد به راحتی آن را تهیه کنید.

مادربرد ماینینگ مدل MSI Pro Series Intel Z270 DDR4 HDMI USB 3 CrossFire ATX Motherboard

سخن پایانی

اگر می‌خواهید بیشترین عملکرد و بازدهی را از ماینر خود کسب کنید، بهتر است خرید یک مادربرد اختصاصی که فقط برای این کار ساخته و طراحی شده است را در اولویت قرار دهید. امروز انواع مختلف مادربرد ماینینگ تولید شده است که برخی از آنها دارای حداکثر کارایی و سرعت بوده و می‌توانند در استخراج سریع ارزهای دیجیتال و افزایش سرمایه و درآمد به شما کمک کنند.

در صورتی که می‌خواهید بهترین مدل‌های مادربرد ماینینگ را مشاهده کنید و از قیمت انواع مادربرد اطلاع کسب کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم با کارشناسان متافردا ارتباط برقرار کنید تا اطلاعات بیشتری را در این خصوص در اختیار شما قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *